viernes, 28 de noviembre de 2008


BLOGA ZUEN IRUZKINEKIN OSATZEN DA.

5 comentarios:

Familia Madariaga - Fernández dijo...

Argazki hauek asko gustatu zaizkit eta nik naiz Nerea,Gotzonen arreba naiz .musu asko

Familia Madariaga - Fernández dijo...

ZCFDERTYUOIUQKOAZXVUOIDEWQAZXSDFFSSSGFTREWSDFGHNMBVFREDSVJHHFGG4RRRUIO9OKJHVCXSAGTY

GOTZON

Lourdes dijo...

Kaixo lagunok. Aitor naiz (4-A), hotza egiten duenez etxean nago ama,aita eta Junerekin. Ikusi ditut argazkiak eta asko gustatu zaizkit, kontatu dizkiet etxekoei gauza pilo bat txangoei buruz. Musu bat eta agur benhur eta jan yogur.

FAMILIA LARRIETA PEREZ dijo...

Kaixo, Nerea naiz (4-B) eta nire ahizpeekin (Ainhoa eta Maitane) eta nire gurasoekin nago.
Argazkiak asko gustatu zaizkigu.

Etxean nago eta oso pozik nago.

Musu handi bat denontzat.

FAMILIA BLANCO GARAI dijo...

Kaixo lagunok,
Andereñoek arrazoi asko daukate blogan sartu eta idatzi behar ditugula, baina nahiz eta gogorrekin saiatu, hitzak ez zaizkit ateratzen, eta gainera oso-oso nekatuta nago fitxak egiteagatik, letrak ikastegatik, eta zenbakiak ere.....umea izatea, benetan, oso zaila da!Lourdes, oporrak behar ditut!

Musu denontzat, June