miércoles, 28 de enero de 2009

GAIZKAREN URTEAK

Kaixo, kaixo :
Joan den egunean berriro sorpresa itzela izan genuen. Gaizkaren urteak ospatu genituen eta bat batean korroan geundenean Gaizkaren ama agertu zen gure gelan .Ipuin bat kontatu zigun ,bai ipuin ederra! Guk zintzo zintzo entzun genuen eta amak esan zigun oso pozik zegoela.Ipuinen izenburua hauxe zen “Edur bidaian”.
Benetan hau gero eta animatuago dagoela. Mila esker Olga, eta badakizu nahi duzuenean bueltatu.
Gero arte txurro eta txokolate.

LAU URTEKO UME BAT

P.D.Nahi duzuenean etorr, denak gonbidatuta zaudete.

Hola, hola:
El otro día de nuevo tuvimos una gran sorpresa. Celebrábamos el cumple de Gaizka y de repente cuando estabamos en el corro aparece en nuestra aula la ama de Gaizka. Nos contó un cuento precioso. Nosotros nos portamos muy bien y la amatxu nos dijo que estaba muy contenta. El titulo del cuento era
“El viaje de Edur”.
Bueno como veis esto cada vez está más animado. Muchas gracias Olga, ya sabes cuando quieras vuelve.
Hasta luego.
UN NIÑO DE CUATRO AÑOS

P.D. Estáis todos-as invitados a participar cuando queráis

1 comentario:

Lourdes dijo...

Kaixo,

Aitor naiz. Asteburu honetan gauza pilo egin ditut. Atzo, txontxongiloak ikustera joan nintzen Deustuko liburutegira. Errekamariren ipuina kontatu ziguten, oso polita zen, gero amatxuk erosi zidan liburua, bihar eramango dizuet ikusteko zein polita den.

Gaur joan naiz igeri-ikastarora, primeran pasatu dut! eta gero, Juneren urtebetetxea ospatzera aitite-amamen etxera. Orain... buff.. oso nekatuta nago, eta peli bat ikusiko dut

Bihar arte lagunak!